top of page

Kroonprinses Amalia op bezoek in ons stadsdeel!

  • 1 jun
  • 1 minuten om te lezen
RAN laat van zich horen tijdens het werkbezoek
RAN laat van zich horen tijdens het werkbezoek

Vrijdag 17-04 bezocht Prinses Amalia Buurthuis Van der Pek om zich te laten bijpraten over de snelle ontwikkelingen in ons stadsdeel. Onder leiding van stadsdeelvoorzitter Brahim Abid en in aanwezigheid van burgemeester Halsema, werd er gesproken over Noord. Namens Red Amsterdam Noord waren strijders Selli en Eva (voormalig voorvrouw RAN) aanwezig om een eerlijk en kritisch geluid te laten horen. Waarom wij erbij zijn

Samen met andere organisaties zoals onder andere Verdedig Noord en Mama Louise hebben we duidelijk gemaakt wat er speelt in onze wijken. Voor RAN is het essentieel om aan tafel te zitten bij dit soort officiële bezoeken:

  • Zichtbaarheid: We laten zien dat Noord niet alleen een projectontwikkeling is, maar een gemeenschap van bewoners die voor elkaar opkomen.

  • Directe lijn: We brengen de rauwe werkelijkheid en onze standpunten direct over op beleidsmakers en de prinses.

  • Invloed: Door mee te praten, zorgen we dat de belangen van de Noorderlingen niet worden vergeten.

     

Wij blijven de stem van de Noorderlingen die zich niet opzij laten schuiven. Noord is van ons allemaal!

 
 
 

Opmerkingen


bottom of page